Sunday 6 November 2011

Salam Aidiladha




hari ini 7 nov 2011 bersamaan hari kedua hari raya korban.. hari ini juga merupakan hari lahir along.. Happy bufday along.. memang stail lah raye korban tahun ni sebab aku dan mak beraya di Kuilm,KEDAH.. beraya di Kedah na.. hahaha.. adik-beradik yang lain semua pulang ke kampung.. sobs3..:( xpela,ada hikmah aku x balik ke kampung sebab aku dapat merasa beraye di negeri orang.. huhu.. result pon da keluar dan raye pon da nak habis.. kawan2 nak tahu ker result bai?? nak tahu ea... hurrm.. alhamdullilah, lulus semua dan banyak peningkatan pada sem 3 ni walaupun sem 3 lah paling banyak subject yang coarse kami kena ambil.. yang paling penting subject neuro lah yang paling aku takut sekali.. tapi alhamdullilah neuro aku selamat dengan jayanya.. hehehe.. itu pun berkat usaha,doa ibu bapa dan sokongan kawan2.. dengan kesempatan ini aku nak ucapkan terima kasih kepada kawan2 yang setia temankan bai study.. tak lupe jugak kepada ASILAH yang tabah menemani aku sepanjang final.. huhu.. time final aku ni suka study kat bilik dia dan kadang2 tuh aku sampai tertidur atas katil dia lagi na.. dia selalu juga bertolak ansur, dia akan cabut spec mata aku dan letak kat tempat lain.. almaklum lah aku ada satu habit,iaitu suka bawak spec mate sekali waktu tidur.. hahaha.. sempana hari raye korban ni, aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada abah dan mak kerana banyak berkorban untuk adik.. jasa mak abah tak mampu dibalas dengan wang ringgit.. kepada kawan2, kasih sayang bai kepada korang tidak pernah kurang sikit pun.. bai minta maaf kalau ada terkasar bahasa o tersilap kata selama kita berkawan.. korang memang terbaik buat bai...ke mana bai pergi, bai tak pernah lupa nama korang.. ;-)

my new friend..!

3 comments: