Monday 21 November 2011

debaran semakin terasa..

orang lain sibuk dok tengok bola dan makin hangat menantikan keputusan terakhir sama ada malaysia dapat Emas o tak.. tapi aku dok sibuk study kat atas meja ni ha.. study ker??? hahaha.. lepas balik kerja petang tadi, aku jadi macam cacing kepanasan sebab kali ini supervisor a.k.a therapist kt hospital Kulim cakap direct depan aku.. Saya confident dengan Baizura.. saya tahu dia boleh buat.. ha,amekaw..!! terkejut aku dibuatnya.. for me, walaupun dia cakap macam tu, aku x boleh dok goyang kaki dan x payah study.. tapi aku kena study lagi lebih sebab dia nak tengok aku boleh buat lebih o tak.. the last words yang dia cakap, saya tak nak dengar ada lecturer kamu coment pasal viva kamu kay.. hurm.. pape pon aku try untuk cuba yang terbaik.. semakin hari, semakin aku kenal therapist aku ni.. dia bukan lah seorang yang senang bagi marks kat student dan dia jugak seorang yang banyak sangat ilmu.. as long as name dia THERAPIST aku, so aku kenal respect dia sebab dia yang banyak curahkan ilmu kat aku.. on the way nak balik uma sewa, suddently lecturer aku dari UiTM call.. dia discuss dengan aku waktu bile yang sesuai untuk dia wt viva kt kami.. aku terasa macam nk pengsan bile lecturer call dan bincang pasal perkara yang memang betol2 wat aku takut.. hehehe.. pape pon, doa ibu bapa amat penting dalam kehidupan kite yang bergelar sebagai anak.. so aku memang da tak ada idea nk menulis.. finally, do the best jugak pada kawan2 yang same sibuk berpractikal.. hehehe.. salam..

No comments:

Post a Comment