Monday 31 October 2011

hey, boringnya..

nie antara 10 budak hitam












ha, siapa itu?? aku pn x tahu siapa dia tu.. hehehe.. ni nak cerita sikit.. sejak dia nie tak ada, boring gila aku kt department.. selalunya dia sibuk dok kacau ketenteraman kami semua.. orangnya sejenis yaaanngg.. macam inilah, dia nie tak ada insight feeling so siapa jadi orang tersayang dia memang malang lah.. hahaha.. kesian... dia peduli apa ko terasa o tak.. yang penting dia suke main cakap jer.. hehehe.. lagiii... ha, aku nie suke post pakai camera dia sebab camera dia tuh memang da lame ak idamkan tapi hasrat aku belum dimakbulkan lagi jer.. biaselah x mampu lar kate an.. hehehe.. setiap kali ak pergi kt loker ak mesti teringat kat dia sebab lelaki inilah yang pernah sorok kunci loker aku sampai ak bising dan tuduh semua geng2 dia amek kunci ak.. lepas tu, dia nie boleh pulak buat muke x bersalah.. tapi aku rase memang dia tak rase bersalah pn.. mungkin silap aku gak sebab selalu x tutup loker dan sampai dia hampir terhantuk dengan pintu loker.. esh3.. siapa suruh tinggi sangat..! _ _ r _ _, tinggi ko berapa?? hahaha.. otak lelaki ini ad CVA.. CVA tuuuu... hurrmm.. tahun depan lah saya terangkan sebab belum belajar medical neuro lagi.. hehehe.. dia ni kalau buat lawak memang number ONE lah..! hahaha.. ak xpernah cover gelak bila dia buat lawak.. HAHAHA.. kesengalan dia taaahhaap..... sampai da tak ada tahap da.. hehehe.. kalau masuk raja lawak, dia lah orang pertama yang terkeluar.. hahaha.. sebab pencahayaan kurang dan kita semua terlupa nak undi dia.. huhu.. tak baik betol ak nie.. kalau lah die bace entry nie msti dy suruh ak delete.. hurm...kalau dia nk suruh delete gak, tu belakang cter na.. yang penting aku da xd idea nk tulis ap kt blog then teringat lak mamat nie.. hehehe.. satu benda lagi, since lelaki ini tak ada, aku pulak kena tolong cik aminah buat case medical neuro.. wah, macam pandai sangat lak.. padahal belum belajar lagi.. hehehe.. persoalan pun tertimbul di situ, aku ni amek practikal peads o medical neuro ni??? hentamkan ajer.. niat nak belajar jer.. huhu.. kay lah.. nak tido dulu.. salam..

No comments:

Post a Comment